woensdag 18 januari 2012

leuk berichtje van de juf!

Dit is een leuk berichtje van de juf:

Hallo allemaal,

Wat zijn de foto's leuk geworden zeg! Vooral de jongens zien er gezellig uit met hun breinaalden! Knap dat jullie het kunnen jongens, want ik kan het niet! Nou, ik hoor wel wanneer de sokjes voor Dani klaar zijn!

Leuk idee van jullie, Miriam en Joy, om een blog te maken voor groep 8. Nou maar hopen dat veel kinderen er berichtjes en foto's op zetten!
Ook geweldig dat die twee moeders zich zo inzetten voor dit soort dingen. Jullie maken er echt iets leuks van!
Ik zal de blog in ieder geval regelmatig bekijken en zo nu en dan eens een berichtje achterlaten.
Bij dit berichtje zal ik nog een foto van mijn stoere zoon doen, want ik vind dat die er ook wel een beetje bij hoort. Jullie horen zo vaak schattige verhalen over hem, dus hij mag vast ook wel op jullie blog!

Goed, dat was het wel weer voor vandaag!

Groetjes juffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten